rökning dödar

Har suttit och kollat på aceventura med bästaste Becka. Vi delade även på en flaska sparkling wine, tänk på mycket godare det blir när man faktiskt dricker det ur champangeglas! Hon är ju för underbar! :)
Jag ska inte vara mer negativ på bloggen, det är bara så himla mycket som hänt som jag på något vis vill prata med någon om, men ändå så känns det som om vissa saker är bättre att bara hålla inne på. Jag menar, vad skulle kunna gör något bättre? Ingen kan ju ändra på något? vad som har hänt har ju hänt. Allt som kan hända är ju att jag bestämmer att ändra på det. Och det ska jag. Så småningom. Men inte än, när jag är redo kan jag ta tag i det. Är bara inte riktigt redo än. Hur kan allting bara bli så fel? Jag har verkligen gjort fel val. Hur kunde jag hamna i det här? Hur mycket jag än tänket på det, så känns det bara mer och mer fel. Mitt fel. Jag har trotts allt blivit varnad. Ett flertal gånger. Men man tror ju att människor kan ändras. Jag har ju ändrats?
 
Vad jag ser fram emot nu är att Cissi kommer om 10 dagar! ska bli så underbart! Sen ska jag snart härifrån. Inte långt kvar nu. Som jag lägtar! Starta om lite lixom. 
 
Kan inte sova över huvud taget. snurrar runt som någon slags propeller i sängen, sen sover jag halva dagen. Sen jobbar jag resten av dagen. Är inte livet för underbart. 
 
Annars är allt som vanligt här. Svettigt och soligt. Protaras börjar dock sakta sakta att tömmas på turister. Och affärerna är inte längre öppna lika länge. Känns faktiskt ganska skönt!
Känns som om November änså är lite närmare nu. Så nu är det bara att bita ihop och vara stark, för det är jag ju. Som supermannen. Fast starkare, för han hade aldrig klarat det här. Jag är alltså en bättre version ä supermannen. 
Nu skriver jag ju i och för sig allt det här efter några drinkar, men jag tror ändå att jag är ganska så säker på allt jag skriver. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Eriksson

Vänta inte med att ändra på något, det blir inte bättre. Börja nu, jag vet att du kan vara stark, ÄR STARK :-)Massa kramar M

2012-09-14 @ 14:27:09
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Finns här gumman. <3

2012-09-18 @ 14:20:27
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0