just a little late

Vaknade upp vid klockan 10 i dag. Typ. Fast ja kunde inte låta bli att ligga kvar under det varma täcket ett tag till. Att gå upp på morgnarna är helt klart inte min grej. Alls.

Nu har jag i alla fall duschat och nu sitter jag och kollar lite biobiljetter. Pappa o a ska iväg på bio på tisdag, vi tänkte fly iväg lite då mamma ska ha sitt "tjej"-gäng här hemma. Så vad vi har i tankarna nu är att vi drar in till örebro för att kolla på Nobels testamente. Den verkar faktiskt bra, så ja hoppas på det.

I dag ska jag in till örebro som sagt, kommer nog bli superskojj! :)

Här kommer även lite bilder från ridningen hos Johanna :)


Johanna och Shadow


Jag och Shadow

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gick ju jätte bra för dig att rida!! Är så kul när du är hemma och hälsar på!! <3

2012-03-05 @ 10:58:54
URL: http://shadowmihoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0