hot chick

Kollar på The hot chick, ensam hemma i kväll. I morrn blir det en tidig tidig (i alla fall för mig) morgon för mig. Ska in till örebro och träffa en massa massa underbara vänner! På vägen till örebro ska jag även plocka upp käraste sysslingen Carro som ska jobba.

Ska bli så himla kul att få träffa Emma och hennes familj! Så himla sjukt att vi inte har träffats på så här länge. Kan inte ens säga hur länge, vet inte när vi sågs sist!
Ska även bli spännande att hitta till henne. Men GPSen är beredd, så jag förlitar mig på den. Även om ja har försökt kika lite på eniro. ;)

Sen ska jag träffa en massa goa kvinnerstamänniskor! det blir knytisfika hemma hos Malin! Kommer bli super!!


Snart är jag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0