framme

Och jag är framme!! Underbart. Har gått igenom heeeela lägenheten i dag efter läskiga djur, men som tur var så hittade jag inga. För om jag hade hittat några vet ja inte vad jag hade gjort, förmodligen sprungit för allt vad jag var värd bort därifrån...

Men, nu kan jag vara lugn, så det känns bra!

Har fixat en månads internet i lägenheten nu, awesome! viktigt viktigt, så man kan kolla fejjan och uppdatera bloggen!

Annars är det skönt väder här. Fortfarande inte någon riktig värme, men när solen är framme är det riktigt skönt! Natten är fortfarande kall. Så det blir aningens kyligt inne i lägenheterna. Annars är lägenheten jag har i år större o finare än förra årets lägenhet. Så det känns bra, bara aningens tomt för tillfället, då det är en 5pers lägenhet o ja är ensam i den. Men på Lördag kommer Viktoria och räddar mig från min ensamhet här. Så det känns bra o bli lite räddad då.

kommer säkert något mer inlägg ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0