fram och tillbaka

Det är grymt kalla nätter här känns det som! Usch usch! Snart kommer jag väl att klaga om att det är för varma nätter i stället antar jag.. Haha, aldrig är man nöjd.
Kollade på Red riding hood i går kväll när jag kom hem. Tyckte den var riktigt bra faktiskt!

I dag har jag hunnit med en låång strandpromenad. Riktigt skönt, förutom att det ska vara världens storm här. Klarblå himmel, som ibland blir svart, under typ 2 min, för sen blir himmlen blå igen. Osså värdens blåst, kändes nästan som om man ska flyga bort ibland!

Nu har Mr Yannis varit här, så nu har vi fixat iordning inför tjejerna som ska komma hit i morgon! Det kommer 2st svenska tjejer i morgon som ska flytta in i lägenheten här. Senare på kvällen kommer Viktoria och flyttar in här hon med. Kommer bli super med lite sällskap här i lägenheten! På måndag är det sagt att jag ska börja jobba. Antagligen tidigt på morgonen. Det hurrar vi för, för hur mycket älskar jag inte morgnar lixom?
Jag har verkligen blivit bortskämd med dom underbara jobb-passen jag har haft på mina senaste arbetsplatser! typ 19-02. Passar mig sjukt bra. Men antar att det kommer att dröja ett tag innan vi har öppet på kvällarna oxå, så kommer nog att bli en hel del tidiga morgnar framöver.
Men det ska jag väl klara av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0