förlåååt!

Ja, Jag är dålig på att ta mig tid att blogga när jag har annat för mig ;) Haha
Nej, men det har varit fullt upp sedan i måndags, och det har varit fullt upp med att få igång hotellet så det är igång. Halva tiden eller mer har gått åt till att få in allt i minibaren i alla hotellrummen. Vilket inte är några!
I går bombaderades hotellet av 300pers, så det var fullt upp i resturangen eftersom inte all personal är här än.
I morse jobbade jag frukost, ledig mitt på dagen, nu ska jag snart tillbaka och jobba kväll.
Men det är sjukt kul, och jag är så himla glad över att vara tillbaka! Så himla kul och träffa allihopa igen!

Kul att se hur Protaras håller på att komma tillbaka till liv nu efter vintern! Alla vårstädar resturanger/pubbar.

Vädret är awesome och det är soligt och skööönt! Passade på att ligga på straden i dag på splitten. Himla nice!

Hoppas alla har dte bra därhemma!
Här rullar cypernlivet på som vanligt annars, jobb, sol, och fest! :D


Första utekvällen i Protaras i lördags, Viktoria, Jag och Elvira kör gärnet på Kareoke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0