enda stället öppet

Sitter på den enda baren som är öppen här. Brevid sitter ett gäng på ca 17 tyskar (?) och sjunger för fuuuuulla muggar! Haha, så himla söta är dom! Jag tror nog i alla fall att dom hållt igång och sjungit i 1h nu. Dom verkar ha kul iaf. Kanske man kunde få joina? Dock så är min tyska inte så himla bra. Min tyska är typ så dålig att den inte ens existerar. ;)

Nu har ja det så lyxigt så ja sitter här med en flaska vin och popcorn. Hur lyx är inte det lixom? Kan tillägga att jag faktiskt delar vinflaskan. Fotboll är det på tvn oxå. Så det är fullt härinne med fotbollsmänniskor. Det är nästan roligare att se människornas reaktioner än att titta på själva fotbollen! Haha


Fin bild på mina fina föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Yvonne Eriksson

Härligt Emma,fotboll kan vara kul :-) Fin bild du hittat. Här hemma är det lite tomt just nu. Men skönt och höra att du är på plats igen.kram m

2012-03-16 @ 10:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0