curriculum vitae

I går kollade jag och pappsen på Nobels testamente. Tyckte faktiskt bra om filmen! Var riktigt spännande!

Och så hade jag även passat på att boka in ett tandläkarbesök nu när jag är hemma i sverige, så i morse prominixade jag i kylan (-4!!!!) till tandläkaren. (sov hos mormor o morfar i natt). Inga hål alls, så har har varit en duktig tandborstare! :) Känns ju bra!

Sen har jag mest umgåtts med mormor i dag, vi tog och gjorde en runda i askersunds alla affärer, vilket är snabbt gjort! Men det är allt mysigt i alla fall. Fick en födelsedagspresent av mormor, snygg vit skjorta. Det tackar vi för!


Nu sitter jag hemma framför brasan med en kopp med chaite som jag fick av henrik när han var hemma. Muuuums, helt klart en favorit!
Har uppdaterat mitt CV lite grann, vilket känns bra. Himla svårt att få ihop allt på endast en sida bara... himla knepigt!

I morgon taggar vi arbetsmässa. Då kommer Johanna och hämtar mig på morgonen, så drar vi in till örebro och skaffar en massa jobb!

Och inte att glömma, nu är flygbiljetter till Cypern bokade! Den 14mars åker jag tiiiiiidigt tidigt på morgonen här hemifrån. Och 20.30 landar jag på cypern. Underbart! Ska även mellanlanda i frankfurt och Athen. Spännande och se hur många olika länder man ska hinna landa i innan man når cypern ;) Inte lätt att hitta en biljett utan att behöva mellanlanda.
Men men, kan vara skönt att få sträcka på benen lite, +att jag börjar bli kung(drottning?) på att flyga o mellanlanda nu.

Inte att glömma nr 2, snygg blogg jag har va? Det har vi underbaraste Emma Kaufeldt att tacka! Nikoba.blogg.se

Dax o slänga in mer ved o brasan!

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Jag ser att något är galet med bakgrunden! Skicka lösen så ska jag fixa :)

2012-03-08 @ 11:31:05
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0