besöker sänna

Är i sverige ett tag för att hälsa på vänner och familj! Kom hem för ca en vecka sedan, och åker tillbaka den 14 mars ungefär. Det är tänkt att jag ska börja jobba på Capo den 15 mars.

SUperskönt att vara hemma och ta det lite lungt och vila upp sig lite, snart är jag tillbaka till att jobba 6 dagar i veckan fram tills ca 15 november.

I kväll har farmor, farfar, mormor och morfar varit här. Var kul och få träffas lite allihopa. Och i morrn ska jag in till Örebro och träffa lite vänner för utgång. Ska bli superskojj med en utgång i Örebro igen, hur längesen var inte det sist?? Mer än ett år sedan!

Blir nog lite bilder mm nästa inlägg, när nu det blir. Är ju inte så superduktig på att uppehålla bloggen, men ja ska göra mitt bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0