pris i klantighet borde tilldelas mig!

I dag har jag verkligen inte gjort mycket! Sov större delen av dagen, men det behövdes! Så kanske jag kan bli frisk snart. Har haft en himla ont i halsen och så himla förkyld är jag så det är inte sant!
Men halsontet är faktiskt borta nu, men har fått någon envis hosta i stället =/

På jobbet gick det riktigt bra, var varken för mycket folk eller för lite. Var helt lagom, med tanke på hur lite personal vi var.
Mot slutet av kvällen lyckades jag på något vänster tappa en glasflaska precis under ögat. Min vanliga klantighet känns det som. Lyckades lixom spräcka skinnet så det rann ner blod på kinden. Nu hoppas jag på att det inte kommer att vara alltför blått i morgon.

Nu har jag precis stängt in våran söta kattunge i köket så den piper lite olyckligt därifrån nu. Men kan ju tyvär inte ha den här inne på natten då vi måste kunna ha balkongdörren öppen för att kunna sova.

Det kommer bli så jobbigt att skicka hem den sen!
Det var faktiskt Cissi som startade hela grejen. Hon pratade med en gäst på jobbet som sa att familjen hade blivit så kära i en kattunge dom sett på hotellområdet. Och hur synd hon tyckte att det var att dom inte kunde ta med den hem. Eftersom dom skulle åka hem kvällen efter så hanns det inte med att vaccinera katten mm innan flygresan. Eftersom man måste vänta lite efter att katten blivit vacc. Så då sa Cissi till henne att vi kunde hjälpa till.
Så det slutade med att dom bytte  kontaktuppgifter, Cissi fick lite pengar som kommer täcka alla utgifter till katten. Så nu har vi en lite kattunge här hemma. CIssi var duktig och tog den till veterinären. Så nu håller vi på och göder upp den. Hur vi ska få den till flygplatsen sen vet jag inte riktigt. Men det fixar sig nog! Riktigt mysigt är det i alla fall med en liten kattunge i lägenheten!

Nu sak jag försöka sova så jag kan komma upp i morgon förmiddag! Ska nämnligen vara duktig och frosta ur våran frys! För som det är nu kan vi inte ens stoppa in något i den, den är helt igenfrostad! Så is har vi i massor iaf ;)

natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0