godmorgon!

Har ganska så precis nyss vaknat nu. Väntar på att underbaraste Mille ska logga in på skype, var ju så himla längesen vi hördes av!
Efter Skypedejten ska jag ner till stranden och mysa lite med Beda. Ska ta med mig en bra bok tänkte jag så blir det nog bra. Jag klarar verkligen inte av att bara ligga och sola. Blir så himla rastlös. Men tar jag med en bok funkar det bra! :)

Hämtade nyss in Loulou på rummet, hade ju lite i tankarna och mysa, men hon far för tillfället runt som en tok här inne i rummet så ja får nog vänta lite med morgonmyset med henne!

nu loggade Mille in, men ja bloggar nog i kväll efter jobbet!


Kommentarer
Postat av: yvonne eriksson

Kan det vara blommor från sännavägen:-)

2011-09-12 @ 21:08:12
Postat av: Emma | Blivande mamma BF 6nov

Svar: Tack gumman för ditt jättefina inlägg. Blev alldeles rörd!



Saknar också vår tid tillsammans. Så himla trist att våra vägar skildes åt helt plötsligt.

Vi får styra ihop dem igen!



När du kommer hem ska vi ses, och ta en lååååååååång fika och bara snacka skit! <3



ta hand om dig! <3 Kraaaam

2011-09-13 @ 18:34:10
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0