filmmys

Ligger hemma i sängen och har filmmys med Loulou :) Förutom hennes galna ryck hon får lite då och då är hon supermysig! Sötaste sovstilen har hon! Vi har kikat på Mamma mia nyss :)

Är ledig i dag, sååå himla skönt! Vart ju utgång i går i Napa, var riktigt kul! Träffade bästaste Robin där oxå. Haha, vilken galen kväll det var!
Så i dag har jag helt klart mått som jag förtjänade. Så det var riktigt skönt att slippa gå iväg och jobba. Även om det känns lite lagom tråkigt att ägna hela den lediga dagen åt att vara bakis och inte ha ork att göra något. Men men.

Angående hemlisen så är det så att jag kommer att jobba kvar här i Cypern ett halvår till! Jag ska jobba inne i huvudstaden Nicosia över vintern. Berättar lite mer om allt senare. Ska troligtvis till sverige en vecka i mitten av oktober, så då får ni därhemma inte vara uppbokade för ja vill träffa er alla innan jag åker tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Sammy

å de låter faktiskt mysigt. Sen är de ju skönt att bara ta de lugnt efter ett hårt festande natten innan. Å de låter ju jätte roligt att du får stanna kvar och jobba på Cypern :)

2011-09-21 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0