brother bear

Förlåt för den sega uppdateringen. Har varit sämst, jag vet.

Men nu är ja tebax! Har ju internet i lägenheten nu så förhoppningsvis blir det lite lättare nu.

Men allt rullar på som vanligt här. Jag jobbar, har börjat med mina normala arbetstiden igen, 18-2. Sköönt! Var helt slut efter veckorna med 15-2 passen! För det var fullt upp hela tiden och så sjukligt varmt. Ena kvällen svimmade jag när vi höll på att stänga. Tror jag är lite dålig på att dricka vatten... Men ska försöka bättra mig :)

nu har jar legat och kollat på björn bröder och gråtit! Underbart!

Nu har jag Beda och Susannah som springer runt här och letar träningskläder, galningarna ska leta upp gymmet.

Nu ska ja fixa mig iordning inför jobbet. men ska försöka bättra mig på bloggandet!


osså lite fina bilder från en av våra lediga dagar som vi spenderade på en mysig strandbar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0