vattensport

Har haft en superbra dag i dag.
Var på stranden en stund med Beda och Cissi. Vi passade då på att prova en vattensport till. Vi vill ju ha hunnit gjort så många som möjligt innan vi åker hem.
Den här gången provade vi stealth. Herregud, jag är glad att vi klarade oss undan utan skador! Har endast sjukt mkt träningsvärk i armarna och lite "skavsår" på armbågarna då skinnet skavts av lite. Haha, helt sjukt! Men det var så sjukt roligt! Och jag flög endast av en gång, det ni ! ;)



På jobbet var det inte mycket att göra, hade några bord som åt, men efter halv 11 var det helt tomt. Så runt klockan kvart över 11 började vi stänga. Superskönt!

I morrn ska jag försöka ta mig ner till stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0