såklart

Såklart att jag inte la upp några bilder i dag, borde jag ju ha förstått! Haha, kom hem tidigt i morse, efter en riktigt bra kväll/natt! Var verkligen superkul och det var så himla många från "staffen" från capo bay där ja jobbar. För nu är det inte länge kvar tills folk börjar åka hem. Känns konstigt så fort tiden har gått! Det var ju inte längesen ja åkte hit! Eller? Har det verkligen snart gått ett halvår?

Var uppe och pratade med Mr Elinas för någon dag sen om hemresedatum. Han berättade att han hört om att jag skulle vidare till Nicosia, så han ville veta lite om när jag skulle sluta på capo, men ja berättade att jag kan stanna tiden ut. Såklart jag ska göra det, jag kom ju faktiskt hit för att jobba på capo, så det är klart jag ska slutföra det. Men flygbiljetten hem ska han boka åt mig, jag skulle berätta om vilket datum jag ville hem, då han sa att jag gärna fick bo kvar i lägenheten här några extra dagar efter jag slutat om ja ville hinna med och se mig omkring och ha semester. Men jag tror jag åker hem direkt när jag slutat. Slutdatumet är den 15nov. Så ska gå upp till Elinas kontor i morrn och be om hemresetatumet 16nov. Känns som om det kan funka bra. eller om man kanske ska åka 17, så man kan packa väskan lite i lugn och ro... ?

jag är faktiskt riktigt taggad på jobbet i Nicosia. Spännande att bo i en storstad! :D Och vad konstigt det kommer att kännas att vara borta från sverige ett halvår till! Kan man fira jul utan familjen verkligen? Känns konstigt.
Men det blir nog bra, skulle nog ångra mig om jag inte tackade ja till det här jobbet.

Så allihopa, den 16 nov och en vecka framöver får ni inte planera in annat än att umgås med mig! Vill hinna träffa alla!

Nu ska ja sova, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0