sista veckan

Känns konstigt. Lite mer än en vecka, sen är jag hemma i sverige. I hela 10 dagar ska jag vara hemma! Ska bli så skönt!

Börjar bli riktigt tomt på jobbet och i "ghettot" (som vi kallar våra lägenheter) nu när alla åker hem. 
Schemat är ändrat, nu jobbar vi på Gurun från 09.30 - 18.30. Haha, känns jättekonstigt. Och personalantalet gick helt plötsligt till bara 3pers. En bartender och 2 servitriser. Men vi har det riktigt mysigt i alla fall :)

I dag bestämde Cissi och jag för att lyxa till det. Så efter jobbet tog vi en sväng förbi London Clothing, skulle hitta klänningar till personalfesten som ska vara den 14. Jag kände mig helt plötsligt så himla rik så jag köpte 2 ;)

Sen lyxade vi till det ytterligare och åt på resturang! Kände att det var våran tur att bli lite servade! Åååååååååh så gott det var! Startade med en bloody mary, sen godaste förretten, musslor, sen lax och så efterrätt och amaretto! mums mums! Amaretto är ju hur gott som helst, varför har jag inte upptäckt det förens nu?

Så nu är jag inte lika rik längre, men det var helt klart värt det!

Oooh, i morrn är det ju tidigt som gäller, jobbar bara halvdag, så börjar klockan 09.30 sen slutar jag när Cissi kommer vid 13.30! Underbart! Var ska jag sen göra med resten av dagen?

Antar väl att det är dax att sova nu. Massa massa kramar, snart ses vi därhemma!





Haha, har jag helt plötsligt blivit en sådan som tar kort på min mat i resturangen?

Kommentarer
Postat av: yvonne

Jaaa, det där såg ju gott ut:-) Annars är det ju vi som brukar ta kort på maten!!!!!!! Men vi har lite planer på menyn tills du kommer hem, så det blir nog bra här hemma med tror vi. Längtar nu efter dig.Många kramar från Sänna

2011-11-10 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0