dejter <3

Har haft fullt upp dom här dagarna med att hinna säga hej till alla. Men hann tyvär inte riktigt med det. Men det blir nästa gång, är ju snart hemma igen ;)

Hade i alla fall en supermysig eftermiddag/kväll med Lollo i tisdags. Fick även rida Yanara, barbacka. Känner av träningsverken även i dag. Men det var suupermys! Jättekul att få träffas igen, var aldeles aldeles för längesen nu!

I går hade jag en supertrevlig lunchdejt med Johanna! Hon kom så snällt och hämtade mig här ute i Sänna där jag var fast utan bil och buss. (Bussarna går om möjligt ännu mer sällan nu än när jag åkte, ca 3 ggr om dagen!!!)
Sen runt 2 skjutsade Johanna mig till Carro, så vi fick några timmars prat vi med! Hann till och med att kolla på en skräckfilm. Fick ju även träffa hennes supermysiga katt Molly, hur söt som helst ju! Och hur gosig var hon inte!?




I dag kom Sandra hit och hälsade på när hennes praktik var slut. Runt klockan 3 kom pappa hem, oxå drog han och jag och mötte upp mamma på Ikea i örebro, och åt Julbord. Det var ju hur gott som helst!
Tacktisk som jag var, sattsade jag på att endast äta frukost i dag så jag kunde äta mycket på ikea. Sjuuukt bra taktik! Orkade äta jättemycket! Som min kära Beda brukade säga, -Varför sluta äta när det är gott?
Så bra sagt.

Nu ska jag försöka sova. Om jag kan. Har fortfarande problem med att somna tidigt.
I morrn ca klockan 13 drar mamma och jag mot Örebro! Sen tar jag bussen till stockholm arlanda! kommer bli sjukt bra!
Saknar cypern så himla mycket nu! Ska bli skönt att komma tillbaka!

Får se om det blir något litet blogginlägg senare. Kanske, kanske inte :)

kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0