svårt och hänga med

Hinner ju inte riktigt med att göra inlägg varje dag, men jag gör så gott jag kan!

Ni vet ju i alla fall typ hur mina dagar ser ut. Jobb 18-02, innan dess gör jag inte mkt, sover, är på stranden, eller här på stone hedge.

Men i går var det faktiskt riktigt läskigt när jag kom hem från jobbet! När jag kom från jobbet gick jag upp till Robin, där Erik Robin och Cissi satt på deras altan och pratade. Sen när Cissi och jag kom hem så hittade Cissi den äckligaste och största spindeln jag sett! Stor och hårig var den!! Inne på våran toa! SÅ vi stängde dörren och skulle hämta någon som kunde ta ut den. Men när vi kom tebax så var den borta!!! Vi hittade den inte någonstans! helmysko!

Det var inte lätt att somna i alla fall! Fy fasen, det kändes hela tiden som om spindeln kröp runt på sängen! usch!
Så nu ska vi inte ha alla dörrarna öppna så mycket längre! Har det hellre asvarmt i lägenheten än en massa håriga äckliga spindlar! Vad finns dom för?

Annars går det superbra! Julia och Robin har tyvär slutat på Capo Bay hotell. Supertråkigt, men båda kommer att stanna här i Protaras/Ayia Napa, så det känns bra ändå! Dom försvinner inte så långt bort än!
Det är sjukt varmt i dag, så ja vet inte hur man ska klara sig när det börjar bli ännu varmare!! helt sjukt! 33grader i dag! Glad för att jag jobbar kväll/natt! Och i natt blir det troligtvis Ayia Napa! Dom flesta drar nog in dit vid 10, för att förfesta hos Robin som bor i Ayia Napa numera, jag får väl ta mig in dit när jag slutar vid 2! :)

Hoppas att ni har det suuuperbra därhemma!!
kram!

Kommentarer
Postat av: Sammy

Du skriver mycket bra Emma vännen. De är sånt här och massa annat som insperar mig att skriva på min andra novel :D

2011-05-27 @ 00:55:16
Postat av: Maya

Det är väl trevligt med ett husdjur!? :D

Haha Saknar dig :D <3

2011-05-27 @ 13:32:30
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0