slutprov

I dag var det sista dagen på servitriskursen. I morrn är det slutprovet. Då ska vi ta beställning och servera mat och vin till ett bord med dommare. Börjar faktiskt bli lite nervös. Men det bli nog bra. Dom ska betygsätta oss på skalan -10 - +10. Så får se om jag ger er mina betyg i morrn, beror på hur bra det går ;)

Sitter på the stone hedge bar nu, nu har även barägaren börjat hälsa på oss när vi kommer. Haha, så vi kommer hinna bli bra vänner innan jag ska åka hem!

I dag efter maten fick vi gå till Guru där det var en genomgång av vad Guru var för något och hur vi skulle handla i olika situationer och hur vi ska servera, ta beställning mm. Kändes riktigt bra faktiskt!

Julia och jag har planer på att ta en powerwalk i dag oxå, men ta med kamera den här gången! Får se hur Cissi känner sig om hon vill haka på.

I morrn tror jag det blir utgång, antagligen i Ayia Napa. Sen börjar vi ju jobba så vi får väl passa på nu!

jag är även så hiiimla sugen på att tatuera mig! Hihi, fast har varit det några år nu. Men nu kanske det kan bli av. Vore ju himla kul! Men får se hur det blir!

Hoppas ni har det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0