slutprov - check!

Har gjort slutprovet nu, gick riktigt bra trots nervositeten faktiskt! Så känner mig riktigt nöjd! Så när man väl hade börjat och den värsta nervositeten släppt så var det faktiskt riktigt kul! Så nu känner jag mig taggad på att börja jobba!

För tillfället sitter jag, otippat nog, på the stone hedge bar. Har Robin brevid mig så vi sitter och bloggar ikapp nu! Haha

Ska snart iväg och äta, är huuungrig!! Hann inte äta lunch i dag, så nu är jag superhungrig!

Troligtvis så blir det utgång i kväll, men drar nog inte iväg till Ayia Napa, utan stannar nog här i Protaras. Men blir nog skojj hur som!

Vart tyvär inga bilder i går, eftersom jag var lat och inte orkade gå i går. Utan vi la oss och kollade på Playa Del Sol i stället, underbart!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh vad kul! :D Hoppas att det går bra att jobba nu då! :)

2011-05-13 @ 09:27:40
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0