powerwalk

har varit på Servitriskursen i förmiddags, till klockan 12.30 typ. Sen åkte vi tillbaka till protaras (där vi bor) och åt mat, sen däckade jag och Cissi och Julia och Robin njöt i solen. Jag städade även huset ordentligt, vill absolut inte ha några läskiga spindlar i lägenheten!!

Efter middagen tog Julia och jag en powerwalk längs havet, det vart en bra bit vi gick! Så nu sitter vi på the love boat pub. Tänkte att det kanske skulle vara lite lugnare här än på dom anda ställerna så vi kunde skypa. Det funkade ett tag i alla fall. Nu är det fullt med dansande kaniner på dansgolvet ;) Haha, möhippa kanske?!

Ska försöka ta lite bilder i morrn, så jobbet mm.

Hoppas ni har det super alla!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Härligt att höra att livet på Cypern är bra. Bara lite avunsjuk. Njuter av mina sista "lediga dagar" innan jag är tillbaka i verkligheten igen på måndag.

2011-05-11 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0