Vår!

Visst känns det nu som att våren är på väg? underbart! Snön börjar försvinna och solen börjar värma! Nu längtar jag efter att det ska börja bli grönt i träden och att alla blommor ska börja komma!

Har varit duktig med pluggandet och har precis klarat av sista kapitlet, så nu kan jag börja köra repetitioner. Är lite nervös för i morrn, måste verkligen klara tentan då! Usch, ni får hålla tummarna!

Nu ska jag äta lite, sen ska jag väl plugga lite till. Sen ska jag ut och gå nu när det är så fint väder, men jäklar vad det blåser! Men då torkar det väl upp lite fortare? I så fall så är det okej att det blåser lite :)

Ha det bra alla!
Kram


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaa nu är

Det vår!! Ja tyvärr... De. Som

Skulle vara fotomodell var den tråkigaste o bara väder rumpan o sparkade åt

Mej ;) så blev inte så

Mycket till bilder på henne :P får vara 2 och smacka upp dom i stora hagen!

Är företagsekonomi A... Får välll se hur det går :)

2011-03-08 @ 13:15:21
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0