Uniqe Loulos

Nu är det nästan helt bestämt, bara lite mer prat och planering, sen är det klart!
 Ska bli fodervärd på Bönis, eller Uniqe Loulos, som hon heter ;) Bönis låter ju kanske inte helt lika fint ;)

Hennes ägare ska ut i världen, så då ska jag ha henne, troligtvis från nångång under sommaren fram till Januari. Dom exakta datumen är inte satta än, men jag är supertaggad! Det här kommer bli bäst! Det bästa är att jag kommer att ha kvar Bönis hos Lollo, Så det kommer bli bäst!

Nu är jag supertaggad, funderar över att det skulle vara skönt (pengamässigt) att ha en delfodervärd på henne. Tror det skulle vara det bästa. Men som sagt, allt är inte riktigt klart än. Men det kommer nog att planeras upp det mästa nu i veckan!

Nu ska jag gå ut och gå, sen ska jag sätta mig och plugga igen. Börjar bli ofokuserad och hittar hela tiden på andra saker att göra. Haha, bra där Emma! ;) Har fått för mig att jag skulle vilja baka något i dag oxå, men får nog ta plugget först, och se om det hinns med något bak. Mamma ska ha hit sina kompisar i kväll, så har lovat att hjälpa henne lite oxå, eftersom hon kommer hem ganska sent i dag.

Skickade ut Lollo i dag att ta kort på Bönis, så snodde bilderna från hennes blogg :)
tack Lollo :) Dock sa Lollo att Bönis inte var på något fotohumör utan hade hela tiden vänt sig om, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0