träning och plugg

Har ju tänkt att jag ska komma igång med träningen ett tag nu, men det har inte riktigt blivit av. Förutom att jag försökt att gå en promenad varje dag.
Men i dag var jag faktiskt duktig och cyklade 30min på träningscykeln här hemma i dag. Sen gjorde jag lite situps. Efteråt är det ju grymt skönt i kroppen, så ska försöka hålla träningen nu! Då kanske det blir lättare att komma igång med att springa nu när snön försvinner också! Är taggad!

Har även pluggat en hel del i dag, började lite på företagsekonomi B i dag oxå, känns bra tycker jag! Det är till och med lite kul att plugga lite! :)

Gjorde en god sallad till grek-sallad i kväll, så himla gott! :D

Nu ska jag göra lite fruktsallad!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Va duktig du är Emma!! <3

2011-03-15 @ 18:17:39
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0