the studio mm.

Har haft en superbra helg! Tyvär han jag inte med att blogga, men så kan det vara.
I Lördags åkte i alla fall jag Mille och Lollo till The Studio, måste säga att det var så mycket roligare än jag trott. Jag som varit så otaggad, men det var jättekul! Måste säga att jag hade en så sjukt kul dag med mina flickor! <3 På vägen tillbaka passade vi på att hälsa på hos Malin, superskojj!

Sen vart det filmkväll hos Tim, och kom inte hem (sov hos Lollo) förens runt 2-3? Ha inte riktigt koll :)

Sen i dag har jag varit hästskötare åt bästa Lollo som i dag tävlade på Britney och Calle :) Så himla stolt över Lollo, hon är så himla duktig!
Kom hem ganska sent från tävlingen, trötta och frusna. För inte var det så underbart väder i dag inte, lite halvt duggregn hela dagen. Men det var superskojj ändå.

Här kommer lite bilder från The Studio :)




dom små bilderna är förstås klickbara.

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh vad roligt! Jättefina bilder :D<3

2011-03-14 @ 08:21:09
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sååå snygg du är!!

haha, du är bäst emma ja skulle aldrig klarar mej utan dej!! <3 Min livssten! <3

2011-03-14 @ 12:23:23
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0