städning pågår.

Håller på och städar och möblerar om (så gott det går) i mitt rum :)
Riktigt mysigt, Ikväll ska mamma och jag ha myskväll, haha mysdag hela dan i dag känns det som ;) Men ska i alla fall äta gravlax, MUMS!

Men åter till rummet.. Nu har jag städat och gjort fint, och nu ligger lixom allt det där som inte får plats i en hög i ena hörnet... Garderoberna är fulla och hyllorna dom med.. Funderar på och lägga lite saker i Henriks rum, han är ju inte hemma i alla fall. Då måste det ju vara tillåtet!? Ja vi bestämmer det :) Så kan man komma på nån bra plats o ha dom på lite senare. Älskar att skjuta upp problem. Underbart ;) Bra på det är jag i alla fall!

Nu ska jag göra iordning det sista, sen kan ja kanske ta lite kort och lägga upp i ett senare inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0