Reseledare

Har pluggat på bra i dag! Lite okoncentretad från och till, men är nöjd ändå. Fast jag känner att jag kommer att få svårt att få in allt i huvudet tills tentan på onsdag.. Får kanske skjuta upp den en vecka...

Har även fått för mig att jag skulle vilja bli reseledare. Har kollat upp det, och det är ju inte omöjligt alls! Läste på en hemsida att dom hade en ca 3veckors kurs som man kan anmäla sig till, och klarar man den, så är man välkommen att jobba hos dom. Tror att det skulle vara ett grymt kul jobb! Säkert jobbigt och svårt i många lägen, men tror ändå att det är ett kul jobb!

Annars har jag inte gjort mycket i dag. Har cyklat en stund på träningscykeln.. Skulle vilja ge mig ut och springa, men vill itne springa nu är det är snö. Vill ju träna så jag kan springa vårruset! Hoppas ju fortfarande på att få ihop ett lag!


Kommentarer
Postat av: Maya

reseledare låter ju jätteroligt :)nagel sakerna är föresten köpta på nelly. och nej, Inget vår rus för mig inte :P haha <3

2011-03-20 @ 22:39:02
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Maya

reseledare låter ju jätteroligt :)nagel sakerna är föresten köpta på nelly. och nej, Inget vår rus för mig inte :P haha <3

2011-03-20 @ 22:39:20
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Kattis

åh, har också tänkt mkt på att bli reseledare! var har du hittat den utbildningen? Massa kramar!!! =)

2011-03-21 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0