på håret

Fick precis ett mejl om att jag klarade tentan, men tror att det verkligen var på håret!! Haha, det kändes verkligen inte bra alls! Men men, skönt att jag klarade den i alla fall.
Nu är det bara att tagga om till nästa!

Sitter hemma hos mormor och morfar nu, åkte hem till dom direkt efter tentaskrivningen. Åt mat här, sen åkta jag nästan direkt mot "stan" här i askersund. Träffade även en vän där, Mia, så vi hade sälskap och kollade runt i alla affärerna. Sen satte vi oss på ett café och pratade en massa, satt lite mer än en timme! Men mysigt var det! Vi unnade oss till och med en chkladkaka och varm choklad! Choklad kan man ju inte få för mycket av!

Handlade i alla fall en 20års present till Mille, och även en massa garn med tillbehör inför luv-stickningen. Tänkte börja med det i kväll. Hoppas på att det blir bra, har ju som sagt inte virkat sen 8an. Men har tagit hjälp min personliga virk-instruktör, mormor! :D

Snart kommer nog mamma hit, när hon kommer från jobbet, så då tar hon och jag bilen hem.

Hoppas ni haft en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh va spännande! Är verkligen jättenyfiken på hur luvan blir! :D <3

2011-03-31 @ 08:22:38
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0