osså lite mera snö.

Kul det är när man vaknar och får se, 1dm snö som ligger på backen, och massvis med snö som fortsätter falla. Våren var ju på väg?
Jag vill ju inte inte ha mer snö! Får hoppas att det inte ligger kvar länge!


Angående virkningen jag började med i går, så gick det super! Måste bara öva på att virka mer i samma "hårdhet", för nu blir den lite snirklig lixom. Men annars går det super! Måste nog kanske få tag i något mönster.. Eller om det räcker med att kolla på en huva, får väl testa fram! :D
Sen måste man ju få fram någon snyggt och sy dit vid kanterna vid huvan.. Får köpa något snyggt! :D Osså tyg till öronen. Kommer bli super! :D

I dag ska jag väl inte göra mycket. Träna, får se om jag hakar på mamma till gymmet här i askersund, men det är ju inte det bästa.. Men kan ju i alla fall inte springa här hemma nu, med all den här snön som kommit.
Tar kanske och cyklar lite.
Något blir det i alla fall! :)
Sen ska jag ju såklart plugga. Sen antar jag att det blir en lugn hemmakväll.. Men de vet man ju aldrig :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Snyggt! Kommer bli så galet snygg! :D borde man ju kunna sy in typ namn o sånt på! Coolt! Kan vi skaffa värsta sponsorhuvorna för vårat företag! :D

2011-03-18 @ 11:39:12
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg
Postat av: Lollo

Gör du något skojj i helgen by the way eller vill du vara en fantastisk hästakötare under div 1 på söndag? :D <3

2011-03-18 @ 15:24:55
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg
Postat av: Lollo

ja, jag är taggad! då kör vi på vårruset då! :) Spännande! :D när är det?

2011-03-18 @ 18:49:37
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0