mys framför brasan.

Har lyssnat på en föreläsning i Företagsekonomi B som ja ska börja med nu. Men mer än så orkar ja inte plugga i dag.
Har bakat chokladmuffins och chokladbollar (negerbollar?) oxå :) Nu sitter jag och kollar igenom en massa gamla fotoalbum, skojj!! :D Tänk vad gullig man var när man va liten!

Ute så snöar/regnar det, så jag tror jag skippar promenaden i dag. Känns ju inte direkt lockande. Nu vet ja inte riktigt vad ja ska hitta på.. :O Känner att jag skulle vilja göra något vettigt, men vet inte riktigt vad. Några förslag? Mammas förslag var att dammsuga och torka golv, men det hade ja inte riktigt lust med, sååå ambitiös var ja inte riktigt.

Kan ju börja med att gå ut i kylan och hämta in lite mer ved, för det kan behövas :)

Ha det bra alla!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Komma hit o rida lite hästar kanske ;) <3

2011-03-09 @ 18:57:32
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0