halv 8 hos mig

Har tränat duschat och fixat mat. Vart äggröra och sallad och tomater o avokado :) Funkar alltid när man inte riktigt orkar göra någon avancerad mat :) Snabbt och enkelt! Och gott så klart!

Nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig med mamma :) Där fixas det lite mera avancerad mat! Haha

I morgon ska jag skriva tenta på morgonen, så håll tummarna allihopa! Hoppas på att det går bra. Har även fått för mig att jag ska gå hem efter jag skrivit tentan. Det är ca 1½ mil, har ju cyklat där, så är det fint väder borde jag ju kunna gå. Har ju inget annat planerat i morrn :) Eller är det alldeles för galet?



Kommentarer
Postat av: Lollo

Sööta ni är!! Hoppas tentan gick toppen! <3

2011-03-16 @ 16:50:14
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0