Fullt upp!

har haft fullt upp!
Har städat hela huset, skakat mattor, dammsugit och skurat golven! Sen efter det gjorde jag våffelsmet, så fick mamma och pappa nygräddade våfflor när dom kom hem! Kul att överaska och göra någon glad!

I morgon är det ju den igentliga våffeldagen, men i morrn ska dagen spendares i stort sätt på skilda vägar för oss, så då tog vi och firade våffeldagen i dag! :D Gott är det!

Sen har jag även kollat igenom garderoben och slängt en massa kläder. Så nu måste jag ju ut och köpa en massa nya! Vill köpa en massa fina vår och sommarkläder! Kollade på bonprix i dag och hittade en massa fina sommarklänningar! Oooh, shit vad jag längtar tills sommaren!!

Vill även komma igång och sticka luva nu oxå, så ska be Lollo ta med sig en extra på söndag som hon kan tänka sig vara utan ett tag så ja kan ha den som mall :)

Hoppas ni haft en bra vårdag i dag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej :) fixar det! Men du får nog påminna mej ;) <3

2011-03-25 @ 11:59:55
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0