all by my self

Blir en mysig hemmakväll i kväll. Men kan väl vara skänt det med, kanske. Även om jag var taggad på utgång, få komma iväg och träffa lite folk!
Mamma och pappa är iväg i kväll på vinprovning, kände att jag nog stannade hemma i stället för att följa emd där. Inte riktigt min grej med vinprovning ;)

Så ska fortsätta plugga ett tag till, vart ganska mycket svårare helt plötsligt när allt kom till en annan nivå nu i företagsekonomi B nu, vart jättekrångliga uppgifter med låånga texter med uträkning av nollpunkten. Allt detta kalylerande. Blir aldeles virrig i skallen! Men ska belöna mig med att jag ska få kolla på en film sen. Men först är det plugg ett tag till!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej :) skojj! Blir massa jobb i sommar då? Men P&L jobbar du så? 28-3 juni...? Då mååste du med!! :D

Ja Emelie kommer hem nästa fredag förresten... Den 1 april :p

2011-03-25 @ 19:30:11
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0