midsommar

Det känder hur konstigt som helst att inte fira midsommar hemma i sverige. Men vi fixade till det riktigt bra här i Cypern ändå! Anna och jag bestämde oss för att vi skulle fira midsommar innan vi började jobba på kvällen även om alla andra ballade ur och inte orkade. Så vi gick till Lidl och inhandlade sprutgrädde, nybakt bröd, ost, joprdgubbar och abba sill! Sen gick vi och satte oss för att fika. Supermysigt! Sen kom Susannah, Beda och Cissi efter ett tag. Så det vart en supermysig midsommar i alla fall!

I dag är jag ledig. Underbart!
Cissi kom på att i dag är det exakt 2 månader sen vi kom hit. Helt sjukt vad tiden går fort!

I kväll ska vi iväg till Ayia Napa för att fira Julia som fyller år i dag! Kommer bli sjukt kul!

Jobbet går superbra och är hur kul som helst. I lördags var det fullt upp på jobbet. Hade en bröllopsfest med 500 cyprioter. Helt sjukt var det! Men kul!





Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 18:11:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0