Free Fallin´

Är ledig i dag! I morrn jobbar jag 17-02. Troligtvis. Kan bli att jag måste jobba över. Ska vara något speciellt den här veckan för cyprioterna, så kommer vara fullt upp den här veckan. Antar att det kommer bli stressigt som f*n. Men blir nob bra, det jobbigaste är värmen, nu när jag börjar vid 17 så är det ju fortfarande varmt.

Men i dag njuter jag i alla fall av ledighet! Sitter på Stonehedge, och dricker smoothie. Tyckte att jag var värd det i dag! Har även lite bilder som ja ska ladda upp i dag! :D Men tar det i lite olika inlägg tror jag! :)

Så himla glad att jag vågade tacka ja till det här, så himla kul!

Fick en sån fin ros av kocken Jimmy! han hade skärt ut den ur morot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0