modigt emma!

Oooh, måste bara säga hur glad jag är att jag tog den här chansen! Var så nära att jag tackade nej till det här.
Men jag kände att jag tar ju alltid den lätta vägen, den jag känner till och jag vet hur det kommer bli. Men hur kul är det?
Så jag tackade ja. Och åkte till Cypern helt själv utan att riktigt veta hur det skulle bli. Och det är det bästa jag har gjort. Någonsin. Efter den här tiden här kommer jag att vara så stolt över mig själv att jag klarade det här.

Jag älskar livet här, och jag har fått så många underbara vänner! Jag lever inte i en dröm, jag lever min dröm.



Fast jag saknar er därhemma! <3

Kommentarer
Postat av: cassi

Snygg blogg och riktigt härliga bilder!

2011-07-24 @ 23:02:46
URL: http://caassaandraek.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig, kram.

2011-08-20 @ 21:43:42
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0