Nervös!

Okej, ska snart fixa mig iordning och försöka sova. Ska upp tiiiidigt och ge mig ut i stora världen, för Hällabrottet räknas väl till stora världen?

I morgon är nämnligen första dagen jag jobbar på Delibake, har kollat på Eniro, och jag tror jag kan vägen. Hoppas. Jag har aldrig varit där, och har ingen aning om hur det ser ut där. Men det ordnar sig nog!?

Känner mig sjukt vuxen och duktig som tar bilen aldeles själv och ska hitta. Vuxenpoängen dom bara rasar in!

Nej, har inget vettigt att skriva här mer, så jag säger väl godnatt, och håll gärna en tumme för mig i morgon!

Massa kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lycka till! Håller alla tummar för dej!

2011-01-24 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0