Friends means everything.

Ojoj, nu har jag varit dålig med uppdateringen! Skulle ha uppdaterat i går med jag var tyvär aldeles för trött och somnade på en gång nästan när ja kom hem från Örebro. Det är hårt att vara hos Lollo!

En liten kort resumé av vad jag gjort,
I fredags, tog bilen till Lollo, sen senare på kvällen åkte vi iväg till Kumla på inflyttningsfest! Var ganska kul fakitskt, träffade några kul människor!

I Lördags var det klassträff, vi från klassen som kunde (tyvär kunde inte alla komma) samlades i kinamuren och pratade. Massa mys! Mina vänner är bäst i världen <3
Sen efter det bestämde Lollo att vi nog skulle iväg till Frimis, så vi smsade och kollade om någon hade förfest (Lollo och jag har alltid såna bra planeringar som vi gör långt i förväg. Typ.) haha, Så svarade som tur var Jonas och sa att vi kunde komma upp till han. Sen ändrade vi planerna då alla skulle till Strömpis, så vi drog dit i stället. Där träffade vi en massa andra kompisar, och det vart en verkligen jättelyckad kväll!!
Sen fixade vi efterfest hemma hos Johan, så vi drog dit. Hemma hos Johan bakade Lollo och jag chokladbollar medans dom andra halvsov. Men chokladbollarna vart dom bästa någonsin!
Sen bestämde Lollo och jag oss för att det nog inte var någon idé och sova, då vi ändå skulle upp snart (Lollo skulle jobba på söndagen och innan det skulle vi rida hästarna o fixa stallet) Så vi var vakna, och drog sen hem till Lollo och åt frukost och råkade bara somna nån timme, sen drog vi ut.

Väl hemma i Sänna på Söndagen var jag inte vidare social, tyckte synd om Lollo som behövde jobba >.< 

Nu börjar det nog likna ett dagboksinlägg känner jag, ber lite om ursäkt för det, men ni får nog stå ut med det i dag.

I dag har jag inte gjort mycket, åkt in till askersund, varit hos arbetsförmedlingen, och sen anmält mig till Företagsekonomi A och B på distans. Är riktigt taggad på det nu, så hoppas det blir bra!

I morrn ska jag in till Lollo igen, då ska Lollo och jag ta vårat första steg till våra "bättre" vi, vi ska skaffa gymkort! Haha, helt otroligt, men nu jäklar!
Sen ska jag prata med Lollos chef, ska kanske kanske börja jobba i kiosken med. Får se hur det blir! Spännande!

Hoppas att ni alla har haft en superbra helg!!

Glada hälsningar Emma :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bästa helgen Ever!!! O Gymkortet tar vi på ett något mer passande gym på torsdag ;) då jäklar!! <3

2011-01-11 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0