you don´t always have to be on top

Förkyyyyld!
Fasiken, det ger sig ju inte. Helt sjukt. Jag kommer säkerligen snart att kunna bilda ett team med rudolf med röda mulen... Inte så vidare skojj.
Dessutom så sitter jag och nyser var 10e sekund. Okej, kanske en viss liten överdrivelse där, men näst intill i alla fall.

Pluggandet går i alla fall bra, och jag har även hunnit med en promenad. Duktigt Emma!
Jag måste ju komma igång, kan man inte komma iväg till någe gym får man väl träna bäst man kan hemma. Det är bara det att det är så tråkigt att gå ut och gå själv. Jag finner inte riktigt någon motivation till det. Visst, om jag hade en hund, eller någon att gå med. Men nu är det ju lixom bara för min skull, och det är bara jag som tar tag i det. Och jag är inte så bra på att vara bestämd mot mig själv, och jag är riktigt bra på att skjuta upp saker.
 Fanns det ett VM i att skjuta upp saker, skulle nog jag ha ganska så goda chanser på en pallplats. Vet inte om det är bra eller ej, men det är nog mest dåligt.

Nu ska jag fortsätta plugga, sen kommer frisören hit (har det så lyxigt så frisören kommer hem till oss, då han bor granne med oss). Hoppas att jag får ha lite hår kvar, för det är grymt slitet!





Sjung om studentens lyckliga dar...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja men super! Kom på

Lördag du :) kanske kan tolka oxå då :) så kanske Alice kan fota till våra bästaste bloggar ;)

Hah, men emma vi flyttar in till Tim då kan vi gå tillsammans!! :D gr8 :D <3

2011-02-17 @ 16:27:05
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0