underbara vänner och livet i helhet.

Har haft en superbra helg med en massa underbara vänner. Tack alla, ni är bäst <3

Det känns som om det värsta är över, men efter det som hände så känns det fortfarande i mig. Men man måste ju kunna gå vidare, lägga det bakom sig. Och försöka ta lärdom av det som hände. Eller någe sånt.
  Annars går dagarna på och jag håller tummarna för jobb någonstans! Börjar redan bli tråkigt att vara utan jobb igen.

För tillfället håller jag på att baka Mormors mockabitar. Mums! Måste ju ha lite att bjuda på när släkten kommer på lördag.

Har inte mycket mer att skriva om för tillfället, men jag återkommer väl kanske i kväll! :)


Tog kort med mobilen, därav den underbara bildkvalitén! ;)
När ja laddade ur mobilen hittade jag även gulliga kort på Mixie från när jag var hos Lollo en dag :)
Myshund! :)

Kommentarer
Postat av: lollo

Söötis Mixie!! <3 <3 <3

2011-02-07 @ 17:15:13
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0