skrivare, underbart...

Visst är det underbart kul när man har en nätverksskrivare när ingen av datorerna kan hitta den?
Frustrerande!!! Och eftersom pappa inte är hemma, och inte kommer att komma hem på flera veckor så försöker jag fixa det själv, jag menar. jag och teknik hör ju verkligen ihop. Eller hur var det nu?

Suck, har startat om nätverket, stängt av och satt på skrivaren, men inget funkar ju. Min dator kan verkligen inte hitta den. Men våran förra skrivare finns kvar i lista på min dator, men den skrivaren är ju inte ens kvar, eller inkoplad. Sjukt! Jag har verkligen noll tålamod när det gäller sånt här. Tar en liten time out nu så kanske det funkar lite senare.. Eller nåt.

Har i alla fall pluggat en massa i dag, sen har ja ju hämta mormor och morfar, bruna var dom! Vill oxå utomlands, till något varmt ställe. Vore det inte underbart!? Kan man inte ta en bartenderkurs i något varmt land? Skulle lungt haka på i så fall!

Nu ska jag hitta på något att göra, någon som har förslag på vad man kan göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0