Pluggis.

Sitter som en riktigt liten pluggis nu. Förutom att datorn råkade komma fram, men har faktiskt varit duktig och lyssnat på en föreläsning, läst 2 kapitel i boken, och nu ska jag sätta mig och göra några uppgifter i problemboken.

Vill verkligen att jag ska göra det här fullt ut, så det inte bara blir halvdant. För en gångs skull ska jag väl klara av att göra något till 100%? Hoppas att det fortsätter så hela vägen nu bara!

Annars har jag inga direkta planer för i dag, ska gå ut och gå lite sen, så jag tar en paus från pluggandet lite. Sen ska jag väl fortsätta plugga.

Föresten så har jag blivit så sjukt förkyld, kan knappt andas genom näsan, och har så grymt ont i halsen. Har vaknat flera gånger i natt.. Hoppas på att det snart går över så att det inte blir värre!
  Kurerar mig med en massa te, så vi håller tummarna på att det funkar! :)

Nu ska jag fortsätta pluggandet,
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Guu va duktig du är! va skojj!! Va pluggar du med just nu då? :) Förstår att det är företagsekonomi men vilken del :)

2011-02-17 @ 11:51:24
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Postat av: Lollo

Ja du får hänga med och fota i helgen!! :D på lördag kanske :) På söndag tävlar hon jue :) du kaan ju hänga med då oxå om du vill :D <3

2011-02-17 @ 13:13:24
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Postat av: Lollo

ja kanske bra att vara hemma då ;) haha :P ja men du får jättegäärna fota på lördag!!! vore super!! va skoj! Kommer du på lördag eller?

2011-02-17 @ 15:50:24
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0