Here I am, this is me

Haft en bra helg, superkul fredag och en jättemysig lördag och söndag. Var mysigt att träffa släkten i Lördags! Min kära bror var ju även hemma, så det var kul att få prata med honom lite igen! :)

I dag tog Henrik jag och mamma en promenad i skogen och gjorde fina mönster i snön på ett gärde. Kan ju lägga upp bilderna vi tog så kan ni ju försöka se vad vi har målat! Haha, Vi gjorde 3 st mönster, vi bestämde ett var, så ni kan ju gissa vem som bestämde vad ;) Tror nog inte det borde vara allt för svårt!

Okej, så bildena kommer nog i morrn, eller senare i kväll. Har dom inte på datorn än..

I morrn ska ja hämta min far vid tåget! Då kommer han hem från USA! :D Ska bli skojj! Ett tag sen jag såg han nu!

Nu ska jag fortsätta kolla på En prinsessas dagbok 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0