Hästjobb.

Jag är så grymt taggad på och ta ett hästjobb någonstans.. Kollade nu på arbetsförmedlingens hemsida, och dom hade ju grymt många olika hästjobb... Det var ett spec som jag tkt verkade riktigt kul, iaf o ha nu i sommar. Så mejlade och frågade lite mer, för det var mycket som var lite oklart i annonsen... Men vad jag förstog det som, så var man välkommen att bo på gården nu i sommar. Gärna tävla deras hästar och det  fanns boende för 2 pers. Så sjukt sjukt kul! Dock typ 2 mil utanför stockholm, men de får man ju ta! Kan ju vara kul och vidga sina vyer!

Så hoppas på att det känns som ett okej jobb om jag får någe svar av dom.


Kommentarer
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Tack för din anmälan och lycka till i tävlingen :D

2011-02-15 @ 20:41:51
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åv va spännande!! Håller alla tummar min underbara Emma :D <3

2011-02-16 @ 12:31:04
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0