Hela året har jag väntat på, Juni Juli Augusti..

Sitter i soffan framför brasan med ont i halsen. Förstår inte vad det kom ifrån! =/

I alla fall, sitter och söker en massa jobb. Överallt verkligen. Så nu är det ju bara att hålla tummarna, nån av alla 100000000 kanske hör av sig :)

Böckerna som jag beställ, Företagsekonomi A&B borde ha kommit i dag, men icke... Så nu hoppas ja på att dom kommer i morrn, skulle behöva börja med mitt pluggande nu, om ja ska hinna med att plugga 200p innan sommaren. Kan bli spännade!

har även fått en sån himla längtan till sommaren, tack vare min kära Louise http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Massa sol och härliga sommarkvällar, jatack! <3




Kommentarer
Postat av: hej

vad söker du för jobb :)?

2011-02-15 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0