gott&blandat

Sitter vid stationära datorn nu, enda datorn som det gick att skriva ut ifrån. Så nu är bilderna utskrivna, men jag var tvungen att kolla igenom lite bilder när jag ändå satt här, och hittade en massa kul bilder!
 Så nu kan jag inte låta bli att ladda upp lite random bilder här :)


jag och 2 av mina kusiner, förra sommaren :)



Lollo och jag utanför emobaracken, i våras/somras tror jag?


Mina kära, och snygga, modeller Lollo och Mille! <3


Sen han jag tyvär inte ladda upp fler, kommer kanske fler senare :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha jaa vill se flera! Guu vilka snyggingar ;) <3 haha x) Underbara tiden på kvinnersta <3

2011-02-24 @ 21:09:26
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0