Bageri

Man skulle kunna tro att jag har ett litet bageri här hemma i dag! :) Så mycket som jag har bakat! Riktigt skojj är det, när man inte har några krav på hur mycket man ska hinna på dagen, eller vad man ska göra. Utan man kan ha hela dagen sysselsatt, utan att stressa. Jättemysigt!

Har varit en sväng vid båten, som står uppe på land nu och väntar på sommaren. Såg bra ut och ingen snö var det på presseningen heller.
Sen har jag beställt böcker till Företagsekonomi A och B. Så jag kan komma igång med pluggandet! Hoppas bara på att jag ska hålla ut och och börja skjuta upp pluggandet nu när det är på distans och man inte riktigt har någon som är där och puchar. Men det ska jag ju fixa, eller hur!?

Skulle ha tagit bild på allt jag bakat i dag, men det vart inte riktigt så, så nu får överleva utan bild. Får helt enkelt ta bild i morrn i stället! :)

 Sen tycker jag att ni alla ska kika in på Louise Brantsbergs blogg! :D
http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Massa kramar!

Bild från i somras.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Snyggt emma! Vi kollar varandras bloggar o länkar varandras bloggar :p synd att det bara är vi som läser varandras bloggar dock... ;) haha <3

2011-02-07 @ 19:43:05
URL: http://stallmellangarden.jimdo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0