Nicosia!

I nicosia nu. Allt är super och dagarna rullar på. Men det är kul på nya jobbet, massor at nytt att lära sig, men det är sjukt kul!

Gillar alla på jobbet, supertrevliga allihopa, så det känns som om det kommer att gå superbra! har inte haft tillgång till internet inna, så därav den dåliga uppdateringen, men nu ska jag försöka bättra mig. Har dock inget internet i lägenheten. Måste ta med datorn till jobbet och använda internet här. Men det funkar ju det oxå. Är faktiskt duktig och promenerar till jobbet varje dag. Tar ca 1h. Känns superbra att få lite motion. Välbehövligt!

I morgon är jag ledig, ska bli skönt. Och i kväll är det utgång i Nicosia med tjejerna som gäller. Tror det kan bli riktigt kul.

Nu är det snart dax för mig att jobba. Men ska försöka bli bättre på uppdatering. Lovar!

Hoppas allt är bra därhemma i snön!

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Maya

Heej sötEmma! :D Hoppas att allt är toppen med dig! :) Nu har jag läst massa spännande saker här som du måste berätta mer om, Så jag hänger med i svängarna. ;D Såg att du var hemma i sverige en sväng Och nu har du nytt jobb i cypern!? Vart är det jobbet? är det på ett hotell/restaurang det med? hur länge stannar du? :)(många frågor från en nyfiken maya^^) Kul med uppdateringar här tycker jag! :D

Puss och kram

2011-12-08 @ 09:31:44
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0