ledig

I går vart det en riktigt lyckad kväll ute. Det var Cissi jag och Nina, och nicosia verkar ha riktigt bra nattliv! Superskojj!

I dag är jag ledig. Gick upp klockan 8 i dag för att hinna med Travelexpress, så han bara med 3 timmars sömn. Så nu sitter jag på ett cafe och dricker världens största cappuccino! Välbehövligt!





Vädret här är super! På dagarna kan det bli riktigt varmt, men mot eftermiddagarna när solen försvinner blir det ganska så kallt faktiskt! Har som tur är en heater på rummet, så frysa behöver jag i alla fall inte.

I dag ska jag bara njuta av min ledighet!

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Dumt att vi inte fick till någon träff när du var hemma. :( När kommer du hem nästa gång?



Kram

2011-12-09 @ 22:19:15
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Barbro Lindberg

Hej Emma!

Fick din bloggadress av din kusin Leif.

Jättekul att läsa din blogg. Önskar dig en god fortsätting och lycka till med ditt nya jobb på Cybern. Barbro i Göteborg.

2011-12-28 @ 09:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0