what about a second breakfast

Förlåt för min grymt dåliga uppdatering i går! Ska bättra mig! Ska även försöka ha med mig kameran lite oxå, så ja kan lägga upp bilder!

I alla fall så har dom hört av sig från jobbet jag sökte i Cypern, och jag ska bli intervjuad på onsdag. Kommer att bli en skype intervju, och ska vara beredd mellan 10 - 12. Spännande spännande!
 Jag vet att det är många som sökt, så jag tar inget för givet, jag har inte ens bestämt mig för om jag ska ta jobbet om jag blir erbjuden det.
Ibland känner jag att det skulle vara så sjukt kul och att jag självklart ska ta det, men ibland fegar jag ur lite tror jag. Känner att jag kanske ska jobba på här hemma i stället under sommaren.. Usch, det är så himla svårt och välja.. Åker jag så kommer jag ju att vara borta till oktober, och kommer inte att kunna umgås alls med vänner och familj under sommaren, även om jag självklart kommer få vänner där borta, så blir det ju inte riktigt samma sak..

Men som sagt, kan ju faktiskt vänta med och ta ställning till hur jag ska göra tills jag verkligen vet om jag får jobbet eller ej.

Nu sitter jag och är hungrig... Även om det inte var längesen jag åt frukost. What about a second breakfast?, jatack.

Ska i alla fall försöka ägna den här dagen åt plugget. Måste komma igång nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0